2010. szeptember 30., csütörtök

Edinburgh is a very livable city.

Edinburgh is a very livable city.

Vagy legalabb is kezdem ezt erezni. Lakhelyemtol fel orara van a Kings Buildings, ahol az oraim vannak. Fel ora a masik iranyba a munkahelyem. A munkahelyem kornyeken vannak a legjobb diszkok, ettermek meg barok. Az iskola foepuletei meg az iskolai bulik, kocsmak 15 percre vannak. Gyakorlatilag fel oran belul el tudok menni legalabb 5 tescoba, vagy egyeb supermarketbe, mint pl a Lidl. Furcsa, hogy itt nem a tesco a legolcsobb, mint otthon hanem a noname boltok, amikben altalaban indiai vagy pakisztani eladok vannak. A legtobb uzlet a Clerk streeten van.
Szepcipot kellett vennem az oltonyomhoz a munkahoz. A fonok mar az allasinterjun mondta, hogy ha felvesz, akkor vegyek magamnak egyet. Eleinte mindig a barna bringascipomben mentem dolgozni, ami egyan gaz volt, de legalabb szinvilagban stimmelt a fekete oltonyomhoz. Aztan a multkor a zsemleszinu turacipomben mentem dolgozni es ra is kerdezett:
-Ma ebben fogsz dolgozni?
-Igen. Sajnos, amig nem kapom meg az elso fizetesemet nem tudok magamnak uj cipot venni. Arra gondoltam, hogy legkozelebb peldaul a szakadt feher nikeimban jovok.
Ugyan kaptam tőle egy fekete pontot, de az üzenet megtette sürgető hatását.
Ez boven eleg is volt egy uj, unneplos cipore, amit a Clerk street legolcsobb cipoboltjaban a leertekelt utolso parok kozott talaltam meg 8 fontert. Ugy ereztem ez az uzlet made my day, ugyhogy beneztem meg nehany uzletbe hazafele. Vettem egy idos indiai hazaspartol 2 tekercs celluxot 1.20fontert, amit meg mindig draganak talalok, de az ilyen apiszkellekek nagyon dragak ellefele. Egy spiralfuzet 2 font...
Aztan talaltam egy hasznalt elektronikai cikk boltot, ahol voltak DJ keverok 30 fontert, DJ CDlejatszok 20000ftert, egy Play Station 4 fontert, DVDk 1-2 fontert ez meg egy csomo nyalanksag. Nem vettem semmit, de erdekes volt nezegetni a dolgokat, pl a gitargyujtemenyuket. Azt is megtanultam itt, hogy a hasznalt cikket nem illik magyarrol leforditva used stuffnak hivni, hanem second hand stuffnak szeretik hivni. Vegulis ertheto.
Industrial Management oran eddig egyetlenegy konyvet ajanlott a tanar: a The Goal-t Goldrattol az Cox-tol. De ezt az egyet annyit dicseri, hogy ugy dontottem szerzek egyet. Allitolag ez egy regeny, ami egy manager dolgairol beszel es sokat tanit uzletrol. Korbejartam tehat a kornyek second hand! konyvesboltjait, de sehol nem talaltam. Csak a kornyek legnagyobb es legdragabb konyvaruhazaban talaltam ra 18 fontert, de annyit meg nem szanok ra. De szerencsere nem voltam rest az interneten is korulnezni egy kicsit es 750 ftos kartyabeterheles elleneben az Ebay egyik top-sellerje tegnap mar postara is adta.
Hazafele meg beugrottam egy eleg piaszakuzletbe. Megkerdeztem az eladot, hogy mennyi egy uveg Lagavulin, aki annyira megorult annak, hogy en az o kedvenc whiskyje utan erdeklodok, hogy habar egyertelmu volt, hogy az o piai az en keretemen kivul esnek megkinalt 2 kor kostoloval. Mogottem meg csak gyult a sor, mert olyan jol elbeszelgettunk.
Mar nagyon ehes voltam, eppen ezert a 2 whisky csak meg jobbkedvuve tett es siettem haza kajalni.

1 megjegyzés:

  1. Kezdem érteni, miért párolog olyan gyorsan az az üveg a bárszekrényben ;)

    VálaszTörlés