2010. szeptember 22., szerda

Tantárgyaim, állásinterjú

Szóval igen, elkezdődött az iskola. Az első napomon egyből 3 előadásom volt reggel 9 és 12 között. Sajnos az az épületegyüttes (Kings Buildings), ahol az én óráim vannak 30 perc sétára vannak, úgyhogy 7 körül el kellett kezdenem ébredezni.

A tantárgyaim:
-Industrial Management: Ez az egyetlen humán tantárgyam. Ebből látszik, hogy nem csak simán gépész vagyok, hanem ott van a "with management" rész is. Az idei kreditjeim harmadát adja, tehát elég fontos. 4 főbb része van: Economics, Human Resources Management, Marketing, Accounting. Érdekesnek tűnik és a tanár is jó, igaz abból minden témára más lesz. Egyelőre az Economics van, azt tudom követni, mert részben ismétlés.
-Mathematics for Elec/Mech Eng: Kicsit ismétlés, de így is nagyon oda kell figyelnem, hogy tudjam követni, mert a tanár elég pörgős. Sztem üzbég, perzsa v vmi ilyesmi lehet, de idegesítő tanult-amerikai akcentusa van. Asszem át kell majd néznem az IB anyagot...
-Fluid Mechanics: A tanár rendesnek tűnik, meg kicsit hanyagnak is. Mondta, hogy ő szabadidejében is gyakran foglalkozik folyadékokkal.:) Meg azt is mondta, hogy már feltöltötte volna nekünk az anyagot a netre, de nagyon szép idő volt a hétvégén. :) Tök új az anyag, de eddig nem tűnik túl nehéznek.
-Structural Mechanics: Ez sima statikának tűnik. Elég gyorsan haladunk, de elég logikus, szal nem hiszem, hogy nehéz lesz. A 2. előadáson rájöttem, hogy tulajdonképpen pontosan erről írtam az EEmet.
-Mechanical Engineering Design: Erről még semmit nem tok, mert még nem volt, de asszem számítógépes tervezést foglal magába (CAD).

Tegnap voltam állásinterjún egy lakáskiadó cégnél. Kb 5en voltak az irodában. Volt aki öltönyben volt, de azért mindenki kinézett valahogy. Kivéve egy tagot, akin térd fölé érő rövidnadrág, atléta és egy gyapjú mellény meg túrabakancs volt. Ő volt Dave, a menedzser. Be sem mutatkozott rendesen, csak kimentünk az utcára és megsorozott néhány kérdéssel.
-Miért nem öltönyben jöttél?
-Gondoltam annyira nem lesz komoly az esemény, meg különben is csak egy kis családias cégről van szó, azon kívül a keresztneveddel írtad alá a levelet nem a vezetékneveddel, szal gondoltam megengedhetem magamnak, hogy ennyire informális legyek.
-Rendben, de a próbanapodra öltönyben kell, hogy gyere.
-Rendben, de ez a kopott Nike, amiben 3 éve bringázom a legünnepélyesebb cipőm, szal ne lepődj majd meg.
-Nem bánom, de ha felveszlek, akkor vegyél egy rendes cipőt. Nem tudnálak elképzelni precíz irodai munkára, de jó az önbizalmad, szóval salesmannek jó leszel. Gyere szombaton 10-re! Természetesen ki leszel fizetve.
Szóval ja, örülök neki. Remélem összejön.

1 megjegyzés: