2010. szeptember 19., vasárnap

Sportolói fizetés

Tegnap találkoztam mégegy magyarral, névszerint Katával. Elmentünk együtt falatmászni a gymbe, mert mint kiderült, ő is szereti. Ő csak a Masterját csinálja itt. Vmi speciális tanárképzésen van. Fogjuk még látni egymást az biztos.
Aztán elmentem a tescoba, mert be kellett szereznem 1-2 dolgot. Azt hittem hanyadtvágódok, amikor megláttam, hogy egy A4es vonalas spirálfüzet 2 fontba kerül! (az kb 700 ft) Kockásuk meg ráadásul nem is volt. Úgyhogy úgy döntöttem, hogy ez még várat magára, tescoban nem veszünk füzetet. Otthonnal ellentétben úgy néz ki, hogy itt egyáltalán nem a Tesco a legolcsóbb hely. Azt mondják a Lidl olcsóbb meg azok a helyek, ahol pakisztáni és/vagy indiai eladók vannak.
Este volt a nagy gólyabál. 9 körül kaptam a fülest, hogy nem is érdemes elindulnom, mert telt ház van és csak annyi embert engednek be, amennyi kijön. Azért 10-10.30 körül elindultam, hogy valami majd lesz. Szerencsémre a 2 Matteo már 1 órája ott dekkolt a sorban én pedig feltűnés nélkül beálltam közéjük. Így még fél óra alatt be is jutottunk. Mondhatjuk, hogy meg is érte, mert egész jó volt a party. A Basshunter-All I ever wantedra még battleoztunk is egyet egy másik breakessel. Ezek szerint tehát vannak. Azért már 1-2 körül meguntuk a dolgot és hazamentünk. Taxival! Életemben először járok buliba és onnan haza taxival. Na nem mintha én akarnám, de a lányok általában nyígnak érte és tulajdonképpen egész olcsón is kijön. Ha 5en vagyunk akkor csak 1 font fejenként. Az olcsóbb mint egy buszjegy, mert az 1.20. És tök feelingesek az itteni taxik. Érdekes, hogy mindig ott campel néhány a Pollock Hallsnál. Az itteniek sokat használják őket.
Szóval vége a gólyahétnek. Már ideje volt. Kezdtem unni a bulizást. Egyedül amiatt félek a jövő7től, mert nincs bringám s így fél órát kell gyalogolnom a suliba meg vissza is. Mostmár kéne egy rendesen.
Ma, vasárnap pedig a Pollock Halls of residence lakócampus 2 legnagyobb háza a Chancellors Court és a Holland House focimeccse volt. Én ugye az elsőben lakom, amelyik a legnagyobb, kb 400an vannak benne. Így, ugyan feliratkoztam, szinte biztos voltam, hogy nem lesz helyem a legjobbak között. Tévedtem, mert mindössze 4en jelentünk meg a megbeszélt találkán. Aztán még 2-3 embert valahonnan összekapartunk a maradék pedig a Holland House cserejátékosa volt, mert ők 20an is eljöttek. Ahhoz képest, hogy ők lőtték az első gólt elég szépen, 11:1re elvertük őket.:) Ebből 2t én lőttem, de olyan passzokból, hogy nehéz lett volna kihagyni őket. Életemben kb először játszottam meccset nagy, füves pályán. Természetesen focicipő nélkül és természetesen esőben. :) Szóval elég mókás volt, többet csúsztam mint futottam. Pár perccel a vége előtt szájbakönyököltek, kicsit vérzett meg megdagadt az ajkam, de nem vészes. Fájdalomdíjként a ház (CC) főnöke meghívott bennünket egy pizzára valamelyik estére.
Épp hazaértünk 4re, amikor is a házi csocsóbajnokság kezdődött. Öcsivel alkottunk egy párt és elég keményen megaláztuk a társaságot. A legtöbb gólt akkor kaptuk, amikor 5:2re nyertünk csak. Megérte a mészárlás, mert a nyereményünk 25 font volt, tehát fejenként 12,5 font.
Szóval kifizetődött ma a sportolásom és jó is volt.
Nem igazán tudom, hogy ma este mit csináljak. Rá vagyok már flesselve a holnapi sulira, de nem igazán tudok mit csinálni még vele. Azt hiszem ma este végre inkább Skypeolni fogok.:)

1 megjegyzés: