2010. szeptember 17., péntek

Arthur's seat

Tegnap felmentünk kb 70en az Arthur's seatre, a dombra ami itt van a rezidenciám mellett. Nagyon erős szél fújt és az eső is néha esett, néha elállt. A 2 olasszal voltam leginkább, de találkoztam néhány lánnyal, akik ismernek egy bizonyos Zsófit. Meg is adták a számát nekem, de én csak 9 számjegyet írtam le a 10ből, így nem tudtam felhívni. Remélem találkozok még velük, hogy pontosítsunk. Néhány kép:
Kilátás a szobámból:
Vonuló juhok:
A két Matteo:De hogy a fenébe kerül ide ez a freskó? Na mindegy. :)

Utána elmentem az első swing próbára, majd rajtaütésszerűen meglátogattam a magyarokat, kb fél óra keresgélés után a szomszédos utcában. Este skóc néptáncolni voltunk az egyetem egyik főtermében. Ma meg nyitottam bankszámlát, meg már a brit TB számom is úton van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése