2010. október 24., vasárnap

A bulim és a barátok

Nézzétek mit kaptam szülinapomra!:)
Najó, csak vicceltem. Egyik nap találtam reggel suliba menet.
Pénteken nagyon királyat buliztunk! 6kor kezdtünk egy magyaros vacsorával. 7en voltunk! Aztán 7től kezdődött a buli. Jött még 4 magyar meg egy csomó nemzetközi. Itt volt az Anna is, aki általános iskolában volt osztálytársam 4 évig. Utána a Karinthyba ment IB-t csinálni és osztálytársa lett az Ildinek, aki most itt tanul Edinburghban. Anna épp Dundeeban tanul, és pont úgy jött látogatni a legjobb barátnőjét (Ildi), hogy az a szülinapomra esett. Szóval majdnem mindenki itt volt, akivel jóban vagyok errefelé. Egy percig nem unatkoztam, ami az ezelőtti bulikról nem mondható el.
Bemutatok pár barátot:
Ők Ildi (Sud) és Balázs.
Lisa (Ausztria), Bálint, Eirik (Norvégia): ők lakótársak; és jobb oldalon Rafael haldoklik, aki Sud, Balázs és Kolos szobatársa. Amint látjátok már itt is elterjedt a Perudo.:)
Ja, Ő pedig Kolos:
20 másodperc alatt rakja ki a Rubik-kockát, úgyhogy ő a császár!:)
Itt volt még Dávid, aki 13 éve Hong Konkban lakik, de a nagybátyja a Wekerlén, illetve Roland, aki egy másik edinburghi egyetemre jár. Mint kiderült vele is van 2 közös ismerősünk, mert a Némez Nemzetiségi Suliba járt Pesten. Kicsi a világ...
Ez meg vmi ergya bor, ami állítólag Made in Hungary:
(Amúgy ezek a képek nem a bulimon készültek, csak ilyen lightos esti mókázások.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése