2010. október 3., vasárnap

Nem dolgozom én vasárnap! - Vasárnap én nem dolgozom!

Szombaton 8 órát dolgoztam. Azt akarta a főnök, hogy vasárnap is bemenjek, de nemet mondtam. Azért álljon meg a menet, heti 15 óráról volt szó én meg már a vasárnap nélkül is 25öt voltam bent.
A mai napom olyan volt mint amilyennek egy vasárnapnak lennie kell. Hajnalban hazakászálódás, pohár víz az ágy mellé tevés, délig alvás, kaja, net, tanulás, bicó, vacsi, tanulás, blogírás, poker, alvás.
Szóval leteszteltem a bicót. Bementem vele a Holyrood Parkba, aztán elmentem a tengerpartra. Elég dzsuvás. Látszik, hogy sok a kikötő, meg hogy el van városiasodva az egész. Egyszóval nem egy Italia. De azért belenyaltam; sós. Bele is mentem bokáig; biciklivel. Eldöntöttem, hogy azért lecserélek 1-2 kisebb alkatrészt ezen a bicón. Legalább tudom tesztelni a friss Paypal accountomat Ebayen. Hazafelé összefutottam egy magyar turistapárral.
Vacsi után pedig befejeztem az 1. matek assignmentemet (beadandót). Csütörtök a határidő, úgyhogy még van időm egyeztetni a többiekkel.
Pénteken volt az első Engineering Design lectrureöm. Egy pressuse cookot (kukta) kell majd megterveznünk kívülről, belülről, úgy hogy ne kerüljön 30fontnál többe a legyártása. Kár, hogy sosem figyeltem oda, amikor anyukám kukoricát főzött. A Solid Edge nevű programot használjuk. Érdekes.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése