2010. november 4., csütörtök

A Halloween rémeket hoz

A nagymamám a szememre hányta, hogy miért nem írok már 10 napja. Igaza van.
Ez a hét talán a legsűrűbb mindeddig. Vasárnap egy Halloween bulival kezdtük Bálint lakásán, ami után valami diszkóban kötöttünk ki. De hajnali háromkor úgy zárták be a helyet, mintha lekapcsolt volna az agregátor. Szám közepén hang kikapcs, ZÁRÓRA! Otthon bezzeg, amíg van vendég nyitva szokás maradni, nem?
Másnap reggel 8kor 1 órába telt mire felültem az ágyamból. Addigra már el is késtem az 1. órámról, de még mindig volt 2. Mire sikerült a filctollat lemosni az arcomról feltűnt, hogy még mindig félálomban vagyok. Tudtam, ha be is megyek órára át fogom aludni, vagy ami mégrosszabb, megbüntet a rendőr, hogy milyen vörös és lila a szemem. Beláttam tehát, hogy ma bizony lógni fogok.
Jót aludtam, délután dolgoztam, aztán pedig neki láttam a leckéknek.
Erre a hétre 3 beadandóm van. Szerdára egy Fluid Mechanics mérési jegyzőkönyv, csütörtökre matek, péntekre pedig egy Structural Mechanics jegyzőkönyv. Így aztán az elmúlt pár napom rájuk is ment. Ez még eddig rendben is volna, csak időközben megtudtam, hogy a Mechanical Engineering Design project vázlatát jövő hétfőre kell beadni.
Egy pressure cooker, alias kuktát kell megterveznie mindenkinek, egyedül. Nem viccelek. A Solid Edge V20 programmal meg kell rajzolni minden egyes alkatrészt, majd egy kis mérnöki és gazdasági beszámolót tartani, hogy miért olyan, amilyen. Szerencsére nem lesz pontozva, de azért muszáj valami értékelhetőt beadni. Úgyhogy le is mondtam a holnapi melót, hogy ezzel foglalkozhassak. Most befejezem még a SM-t, aztán holnapról kuktával fogok aludni.
Aztán nehogy rémeket álmodjak... :)

2 megjegyzés:

  1. Ciao!

    Mi az a lefelé nyilacska a mellkasodon? Csak nem egy tervezett tetkó? :)

    VálaszTörlés
  2. Jók a képek !
    Szegeden én is találkoztam egy zombi csapattal, mert itt is zajlik a (zombi)élet.

    Igaza van a nagyidnak hanyagolod az írást. Biztosan jobban pörög most az élet veled.

    VálaszTörlés