2010. november 28., vasárnap

Hejhó!

Tehát mint mondtam leesett az első hó. És 2 napja kisebb nagyobb szünetekkel folyamatosan esik lefelé. A mai napomat szinte teljes egészében egy matekfeladatra szenteltem. Olyan izgalmas volt, hogy alig hallottam meg, amint odakint kb 50 diák hócsatázik. (A brit szarkazmus van a hangomban.) Magamra sem ismertem, hogy nem megyek közéjük. Begyöpösödöttnek éreztem magam. Hiába, ha valakivel, akkor én a kutyámmal akartam a hóban fetrengeni. Lehet azért is jutott eszembe Astor, mert a szobatársam tegnap kapta a hírt, hogy meghalt a kutyája.:(
Végülis se ki se be, vagy be is meg ki is, kiálltam az erkélyre és onnan lövöldöztem a lentieket. Nem mondanám, hogy növekedett a népszerűségem, de hát a harc legyen harc!
Aztán amikor már kezdett sötétedni eszembe jutott, hogy lövök pár képet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése