2010. december 3., péntek

Procrestination

Nahát, már világos is van? Jó reggelt, mennyi az idő? 11:10. Óóóóó, a fenébe, elaludtam! Pont egy órával ezelőtt kellett volna leadnom a város másik felén az utolsó matek beadandómat. Na, akkor legalább reggelizni felkelek, meddig is van nyitva? 10:30. Óóóóó, a fenébe, akkor már annak is lőttek. Najó, akkor aludjunk még egy kicsit.
12:10. Most már igazán fel kéne kelni, mert egy csomó tanulnivalóm van. Csak még 10 percet!
12:30. Najó, felkeltem, akkor most mi legyen? Nézzük meg kaptam-e új emailt. Nem. Nembaj, írjunk párat.
12:50. Csinálok fényképet a beadandómról és elküldöm emailben a tanárnak. Fogjuk rá a 30 centis hóra, hogy nem tudtam suliba menni.
13:30 "Köszönjük Attila, elfogadtuk a beadandódat." Óóóó, király, akkor mégsem hiába aludtam annyit. Na de mostmár el kéne kezdeni tanulni. De ilyen rendetlenségbe nem lehet.
13:30-13:50 rendrakás
13:50 "Jó reggelt! Takarítás!"
"Ó csókolom, én is éppen azt csinálom tetszik segíteni?"
14:10 Rend és tisztaság
"Ne tessék még elmenni beszélgessünk egy kicsit.
-...
-...
14:30 -Najó, mostmár igazán tanulnom kell csókolom, jó hétvégét!
Azért még egyszer ránézek a Facebookomra. Nahát, rám írt valaki, válaszolok. Ohh, chaten is irogatnak, válaszolok.
15:00 - Najó, most már tényleg tanulok. Azért valami zenét berakok. Ez nem jó. Ez sem jó, másik kell. Ez jó lesz.
15:10 Túl hangos.
15:20 Ennél azért lehet hangosabb.
15:30 Milyen szépen esik a hó odakint. Ohh, kitaláltam valamit! Beleültetem a hóba a söreimet, hogy jó hidegek legyenek.
15:40 Sörök behűtve. Ó de szép a kilátás innen az erkélyről. Csinálok néhány képet, hogy feltöltsem a blogomba.
15:50 Jó képek lettek. Akkor most feltöltöm őket a blogomba.
16:10 Na kész. Kezdek éhes lenni. Mindjárt vacsoraidő. De előtte jó lenne egy kicsit breakelni a konyhában, mert egész nap nem csináltam semmit, csak a seggemen ültem.
16:20 Iggen ezaz brékelek!
17:30 Már nagyon ideges vagyok, hogy nem sikerül az a rohadt windmill, menjünk fürödni aztán vacsorázni.
18:00 Megfürödtem, de inkább 7kor megyek csak kajálni, és akkor nem fogok éhezni éjjel. Csak nem állok neki tanulni 1 órát. Inkább tolok egy pokert.
19:00 Najó, most már megyek kajálni.
20:00 Megkajáltam, akkor most már lehet tanulni.
20:10 Azért még nassolok egy kis kekszet.
20:20 De megszomjaztam ettől a kekszről! Próbáljuk ki a hóhűtéses sört!
20:30 Ááááásít, de elálmosodtam ettől a sörtől...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése