2010. december 13., hétfő

3/4

Reggel jobb vizsgázni. Így is fel kellett kelnem 10kor, hogy még meg tudjak reggelizni. De utána nem mertem már tanulni, nehogy lefáradjak. Nem mertem bicózni, nehogy defektet kapjak és ott ragadjak valahol. Nem mertem rubikkockázni, nehogy megfájduljanak az ujjaim és ne tudjak írni. Netezni sem akartam, sőt ülni se, nehogy megfájduljon a szemem v hátam. De aztán végülis valahogy csak eljött a fél2 és megírtuk a matekot is. Nem volt olyan rossz, habár a 10ből 2-3t nem sikerült befejezni. 50-60% biztos meglesz és úgy számoltam 33% kell ahhoz, hogy átmenjek, szal elvileg semmi gond.
A következő és utolsó vizsgám a Fluid Mechanics (Hidromechanika) csütörtökön. Egyre kevésbé tud foglalkoztatni a dolog. Ma is több mint 2 órát Skypeoltam, Csak várom, hogy teljen az idő és jöjjön már a vizsga. Azért most már nekiállok egy kis ismétlésnek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése