2010. december 10., péntek

2/4

Tegnap voltam könyvtárba. Jobb később mint soha alapon egy marketing tankönyvet olvasgattam, meg egy könyvelő (accounting) könyvbe is belenéztem.
Aztán meg mostmár úgyis mindegy alapon átmentem estére felköszönteni Balázst szülinapja alkalmából.
Visszakaptam az Industrial Management közgáz témakörben írt esszémet. Ez 30%-át teszi ki a teljes jegyemnek. 70%ot kaptam rá, ami jó, tekintve, hogy 40%-től elégséges és 74%ot kapott a legjobb. Szóval az én értelmezésem szerint már csak 27%ot kellett elérnem a vizsgán, ahhoz, hogy átmenjek, ami azért megnyugtató.:)
Ma volt ez a gyönyörűséges vizsga, és szerintem nem lett olyan rossz.
Aztán visszakaptam a szerkezettan (Structural Mechanics) beadandóimat is amik A2 illetve A3 jegyet érdemeltek. Elég hülyén van itt a jegykezelés, de asszem az 80 és 70%ot jelent.
A következő a matek hétfőn.
Jó hétvégén mindenkinek!
Jenőnek pedig köszönöm a képeslapot! Már ki is raktam a falamra. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése