2010. december 7., kedd

1/4

Éss, iggen végre ráértem megborotválkozni! Najó, lehet, hogy a közelgő vizsga hülye kifogás az ápolatlanságra, de tegnap reggelinél vicces dolgot véltem felfedezni.
10 perccel zárás előtt érkeztem és ekkora tömeget még nem láttam a kajáldában mint akkor. Mindenki egyszerre érkezett, épp zárás előtt. Mert ugye vizsgaidőszak van, nincsenek már órák. Tehát kivéve azt a pár szerencsétlent, akinek korán reggel vizsgája van mindenki addig alszik amíg csak lehet, de azért nem túl sokáig mert tanulni kell. Szal a reggeli jó motiváció arra, hogy elkezdődjön a nap ... kivéve a szobatársamnak!:D
Szóval ezen jót mosolyogtam magamban, de volt ott még valami. Úgy tűnt, hogy a srácok borostásabbak (beleértve jómagamat is) a lányok pedig kócosabbak. Tönkreteszi az emberiséget a vizsgaidőszak. Nincs is annyi partizás senkinek. De a legszerencsésebbek már pár nap múlva kész vannak. Nekem meg van vizsgám 7,10,13, és 16án, ami jó, mert legalább 2,5 napot csak egy tantárgyra tudok koncentrálni.
Ma volt az első, Structural Mechanics (szerkezettan?). Szerintem olyan 70%os lesz és 40% kell a megfelelésnek. Nem volt rossz.
Na, de most már el is kezdem az Industrial Management tanulást, ami a közgáz, marketing, HR és könyvelés csodás egyvelege...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése