2011. november 2., szerda

Fék égetés

Rajtam kívül csak egyetlen egy magyar diák van itt Erasmussal, Péter Pécsről. Ő fent lakik a hegy tetején és a múltkor meglátogattam. Sörözgettünk meg kártyáztunk. Megtanított a "rikiki" nevű játékra, amit tuti, hogy haza fogok vinni a haveroknak. (Mármint a játékszabályokat.) Hazafele gyönyörű volt a kilátás, viszont a hatalmas szintkülönbségnek köszönhetően folyamatosan fékeznem kellett. Annyira felhevült a rendszer, hogy amikor ráköptem a tárcsára, az úgy viselkedett, mint amikor a forró serpenyőre friss vizet öntünk. Ccccccc. Mivel a tárcsa így felhevült nem csoda, hogy a fékpofa is szétégett, elkopott. Másnap körbe is jártam a helyi bicóboltokat, de itt az Avid BB5-ös mechanikus tárcsaféket nem ismerik, így fékpofájuk sincs hozzá. Rendeltem tehát Ebayről Angliából. 13 napja bejelölte az eladó, hogy "elküldve". Lehet, hogy gyalog hozzák, mert azóta is várom a csomagot. Nagyon zavar, hogy csak emiatt nem tudok bringázni. Próbálkoztam úgy fékezni, hogy a talpamat a kerékre nyomtam, de ezáltal megolvad a cipőm talpa és a gumi is gyorsabban kopik. Szerintem az olaszok kavarták el valahova a fékpofákat.
Ismerek valakit, aki már kapott külföldről csomagot a genovai szállására. Rendelek még egyet, az ő címére, hátha oda odaér.
Nyerget is kell vennem újat, mert kilóg belőle két kis fémdarab, ami karcolja a lábamat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése