2011. november 5., szombat

Maltempo a Genova

A hetvegere eljottem Milanoba a Mishahoz. Csutortok este elkezdett esni az eso es talan meg most is tart. Tegnap nagyon durvan szakadt egesz nap. En suliba sem mentem miatta, viszont igy legalabb Milanoba el tudtam jonni elobb. A palyaudvaron tobb oras keseseket irtak, foleg a part menti utvonalakrol. En ehhez kepest szerencses voltam, mert csak 25 percet kesett a vonatom.
Amikor mar Milanoban voltam Mishaval kapott o egy smst a diakcsere programjanak szervezojetol, hogy minden cserediak maradjon tavol Liguriatol (a tengerparti megyetol), foleg Genova varostol. Kivancsi voltam, hogy mi tortenhetett es ezt talaltam:

Kiontott az a folyo, amihez eleg kozel vagyok es altalaban teljesen ures. 7 halott...


http://webtv.genova24.it/2011/11/04/la-strada-diventa-un-fiume-in-piena-marassi/
http://webtv.genova24.it/2011/11/04/alluvione-auto-accartocciate-ovunque/
(A linkekhez tartozo weboldalakon jobb oldalt alul lehet talalni meg tobb videot.)

Szoval en jol vagyok. Most megyunk a Leonardo da Vinci Muzeuba Mishaval, mert itt is esik az eso.

2 megjegyzés:

  1. Én is hallottam a rádióban, hogy Genova felé nagy esőzések vannak. Ilyen rossz helyzetre azért nem gondoltam.

    VálaszTörlés
  2. Maradj Mishánál, amíg rendeződik a helyzet. Legfeljebb veszel egy pár gatyát meg zoknit ;)

    VálaszTörlés