2011. március 25., péntek

Ujra Duinoban

Ma van a hatarideje egy beadandomnak. Egy tarcsafeket kellett tervezni egy autora MATLAB segitsegevel. Csakhogy en mar hetfon befejeztem ezt a munkat. Emiatt a mult heten borzalmasan sokat tanultam, viszont kedden reggel el tudtam indulni. Hova?
Eloszor 2 napot toltottem Londonban Szabolcsnal, aki velem egy evfolyamon jart a kanadai UWC-be. Most az LSE-re jar. Nagyon jo host volt. Kaptam tole szallast, terkepet, tanacsokat es amikor eppen nem volt iskolaja, akkor jott velem varostnezni is. Rengeteget dumaltunk.
Csutortokon reggel viszont ott kellett hagynom ot, ugyanis jottem a UWCAD 2011 Reunionra. 1 ora korul erkeztunk meg Dorkaval egyutt, aki ugye az evfolyamtarsam volt itt es most Glasgowban tanul. Fergeteges erzes ujra itt lenni. Minden elsosommel egy elmeny a talalkozas es ami a legszebb az az, hogy ugy latom, hogy oszinte az orom mindenkinek. Juliusnal lakom, aki a tutorom volt. Nem is kivanhatnek nala jobb hostot vagy tutort. Ugy udvodolt, hogy "Isten hozott, fiam!" - szerintem ez mindent elarul.
Hetfon indulok vissza az UKba. Eloszor Londonba megyek megint 2 napra, aztan meglatogatom egy szinten volt UWC-s magyar ismerosomet Manchesterben. Onnan aprilis 1-en fogok visszamenni Edinburghba. Miert megyek vissza?
Mert megkaptam egy 2-3 hetig tarto teljes munkaidos allast. Tudomanyos eloadasokat fogok tartani gyerekeknek az Edinburgh Science Festivalon. Nagyon orulok neki, hogy megkaptam ezt a munkat. Szerintem ram van szabva. Utana pedig tanulas es vizsgak.
Szoval sajnos a tavaszi szunetben nem fogok tudni hazamenni. Viszont igy meg jobb lesz a hazateres majus vegen! :)
Kepek lesznek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése