2011. szeptember 22., csütörtök

Az új otthonom

A lakásomban 2 szingli és 1 kétágyas szoba van. Én gyorsan lestoppoltam azt a szinglit, amelyik a teraszra nyílik. Ezért jó, ha a lakótársaid nem beszélnek olaszul és neked kell a közvetítővel tartani a kapcsolatot! :D
Nagyon tágas a lakás, hatalmas terek vannak, de sajnos kevés a bútor. Sajnos is meg nem is, mert így van hely breakelni a nappaliban, ha beköszönt a tél és nem lehet bringázni odakint. :) Az első pár nap takarítással telt, ezen a héten pedig kaját, piát tárazok, illetve olcsó bútorok után kutatok. Már szőnyeget is szereztem a fürdőszobába meg az én szobámba is, amin tudok felülésezni, illetve igény esetén aludni is lehet rajta. :)
Íme pár kép:
A bal oldali épületben lakom. Ezen a szép emelkedőn kell mindig felcaplatnom.
Az előszoba, ahol a bringám alszik:
A nappali, ahol a vendégek alszanak:
A dupla szoba, ahol a német Martin és a francia Kevin alszanak:
A belső szoba, ahol a francia Joseph alszik:
Ahol az én testem alszik (átalakítás előtt):
Ahol a konyha alszik:
Ahol a WC alszik:
Ahol a város népe alszik:
És, ahonnan mindezt látni, a terasz:

1 megjegyzés: