2011. február 14., hétfő

Farsang, ToM

A hétvégén volt a farsang otthon, a Gábor-iskolában. A fiú ifik javaslatomra azt a táncot adták elő, amit én Duinoban láttam négy évfolyamtársamtól 4 éve. A szám címe, amire táncolják (és híresebb lett mint maga a tánc) az OK GO - Million ways to be cruel.
Muszály belinkelnem, mert olyan jól megcsinálták!:)


Nekem meg most kezd beindulni a suli. Csütörtökre Menedzsment Teknikákból kell írnom egy esszét. 4 oldalban kell eldöntenünk, hogy invesztáljunk, vagy sem a hozzánk párosított cégbe. Én a Pennon Group plc.-t kaptam, ami gyakorlatilag a Vízmű rt. megfelelője Nagy-Britanniában. Még csak adatot gyűjtögettem, 80 oldalas Pricewaterhousecoopers félévi elemzéseket olvasgattam, tőzsdét néztem, 1 órás féléves prezentációt néztem a chairmantől és a többi vezértől. Érdekes, habár nem a legizgalmasabb feladat. Megyek is, elkezdem írni.
Akinek meg van mit/kit ünnepelnie, annak Boldog Valentin-napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése