2011. február 24., csütörtök

A 25 fontos party

Eleg suru ez a het is. Igy aztan a kedd estemet is otthon toltottem volna tanulassal. Aztan jott az email, hogy a hatarideje a Design beadandomnak (egy hidat kell terveznem) eltolodott pentekrol hetfore. IGGGEN!
Kutattam hat, hogy mi jot lehetne kezdeni az ejszakaval, mert szerdan nem szoktam ugyse suliba menni. Ratalaltam erre:
1 vs 1 breakdance verseny a helyi Opal Loungeban. Az egyik ismerosom szervezi, o a kezdo csoport oktatoja a break clubban. Felhivtam a sracot, hogy rakjon fol a vendeglistara, mire felajanlotta, hogy szorolapozzak neki 3 oran keresztul egy havevrommal (akkor amikor mar megy a buli, hogy azt hireszteljuk az utcan) es kapunk 25 fontot fejenkent. Belementem, mar hivtam is Balazst es uton is voltunk. Amint kileptem az ajton megbantam, hogy a tiszta pulcsimat vettem fel a koszos esokabatom helyett (nehogy mar koszosan menjek dolgozni), mert elkezdett esni. Abba sem hagyta reggelig...
Na, de mi Balazzsal kemenyek vagyunk, esoben is vegignyomtuk. Csakhogy ember nem sok volt az utcan. Kerestuk oket becsuletesen, de aztan felido tajt megallapitottuk, hogy hatekonyabb es kellemesebb is ha csak bekempelunk egy kapualjba klubbal szemben.
Ingyen belepoket kellett osztogatnunk a helyre, ahova amugy 4 font a beugro.
Egyszer leszolitottam egy part, hogy nem kernek-e. Mondtak, hogy nem, aztan ahogy tovabbmentek hallottam, hogy magyarok. Igy mar mas volt a helyzet, elvettek 2 jegyet, bementek, leadtak, korulneztek es kijottek. Ezuttal is koszi! Legalabb 2 vendeget mar sikerult becsalogatnunk (es persze ezt latta a megbizo haverom). Aztan kesobb egyre jobb aranyban sikerult meggyoznunk a vedtelenul setalo csoportokat. Volt olyan lanysereg, akit egeszen az ajtoig kisertunk.
Kesobb mar csak olyan kartyank maradt, amivel 1 fontert mehetnek be (a 4 helyett). Erdekes modon ez megjobban fogyott.
Aztan letelt a munkaido. 10tol 1ig csinaltuk. En kifejezetten elveztem, csak az esot nem. De szerencsere csak 2 reteg azott at, a harmadik nem. Balazs hazament en meg maradtam dizsizni, amig el nem faradtam rendesen. Tetszett, hogy alig voltak emberek. Volt hely tancolni, es szinte mindenki kicsit professzionalisabb vovlt, nem csak razta a segget.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése