2011. május 23., hétfő

Dundee és Haza

Most vitték el a bicót. Csak 100fontot adtak érte, de muszáj volt ebbe is belemennem a nagy nyomás miatt. Most persze egyből jönnek a jobb ajánlatok emailben, de nem várhattam többet...
ugyanis holnap megyek haza!!!:)
És már meg is van, hogy kivel fogok reggel együtt taxizni, így kényelmesen, viszonylag olcsón és jó társaságban fogok a reptérre érni. Ahol remélhetőleg tökéletes szélcsend fog várni, ugyanis a mai nap folyamán több járatot is töröltek a szélvihar miatt. Egyenlőre minden rendben, de a Jet2 oldalát lehet figyelni annak, aki izgulós:
Már be is vagyok pakolva. Éppen 30 kiló a csomagom, ahogy az meg van engedve. Ha mégis kicsit több lenne, akkor majd kidobálok néhány lyukas zoknit a reptéren és már nincs is gond.
Egész nap stresszes voltam és most végre lenyugodtam és tudom/érzem/remélem, hogy minden simán fog menni.

Különben a hétvégén voltam Annánál, a volt osztálytársamnál, aki jelenleg Dundeeban tanul, látogatóban. Jó volt, nosztalgiáztunk, beszélgettünk, várost néztünk, filmeztünk. Még a több mint 100 éve, antarktikai kutatásokra épített RRS Discovery hajóba, illetve annak múzeumába is bementünk, csak az én kedvemért. Van pár kép is, csak azért, hogy legyen.